Taksi Durakları
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek muhtevain en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının teferruatlı açıklamalarını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en ezelî ve en elleme bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu değinti noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri saksıarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlanaklar ve yol özetler evet da iş özetleri karşı selen muhtevaerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını sahip olmak muhtevain valör sunmak nazik önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve alaka çekici teklifler katılımı bırakmak konusunda çok işleme yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve alaka çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge kurmak zorundasınız. Video pazarlama Video en çelimlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Eğlence ve tetebbu muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Video üleşmek, içeriğinizi henüz çokça insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yan sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde sunmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, makul bir gaye kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız rabıtlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Feysbuk hala dünyanın en şanlı toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile rabıtlantı kurmak muhtevain harika bir arazi. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı muhtevaerik türlerine mevla olsa da tümü berenarı videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden nite feshetmek istediğinizi her hengâm göz önünde bulundurun ve buna bakılırsa organize bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en elleme şekilde istifade etmek muhtevain sayısal pazarlama taktiklerini kadimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz çokça deli dolu kullanıcıevet mevla. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde gücük ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Ama toplumsal medyada başüstüneğu kabil mesajlar gücük ve öz olursa dokunaklı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt dimdik muhtevaermiş gücük ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar alaka çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, içeriğiniz gaye kitlenizin yalnızç ve alaka vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme muhtevain valör sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları kabil muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm muhtevaeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Sonunda, kontrol sonuçlarında henüz faik sıralarda ve henüz sık görülür, içeriğinize gidiş geliş peşışı sağlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna kapalıdır. Web içeriğinizde elleme aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz çokça sözcükten oluşan ifadeler) içmek SEO’nuzu henüz elleme hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme konusunda henüz faik meallar sağlar. Mualla itibarlı üçüncü yan sayfalardan uzvi bağlanaklar başlamak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir bağlanakya gelen her tıklama muhtevain ödeme bünyelır. Arama motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik temizışlarında tayflenir. Arama motoru pazarlama (SEM), şanlı etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve rabıtlantı göstermesi muhtevain kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla tanılamatabilir. Hassaten web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (henüz çokça tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.